Програма Для детального перегляду натисніть на назву Велика сцена Виставкова зона Дитяча кімната Довге дихання Книгарня Лекторій Секції/Воршопи Цукерня 0915 – 0925 Барабанне коло Барабанне коло – це...
Цукерня 1500 – 1630 Цукерня Навіщо нам освітні ігри Гейм-дизайн з нуля Михайло Войтович, директор та співвласник ТзОВ «Світ Громад» допоможе розібрати процес ігрового дизайну (від ідеї до втілення) на прикладі нової...
Цукерня 1300 – 1430 Цукерня Перетворюючи візії на дії: експертність, звітність, комунікації Кіра Сиротенко, в о голови правління, БФ «БЛАГОМАЙ” поділиться досвідом, як зробити проєкт привабливим для бізнесу...
Цукерня 1100 – 1230 Цукерня Глобальне покоління: навіщо працювати з молоддю, яка виїхала Анастасія Шимчук, програмна координаторка Фонду родини Богдана Гаврилишина розповість про те, як працювати з українською молоддю...
Cекції 1500 – 1630 Як організаціям громадянського суспільства пройти рифи фінансового моніторингу в Україні у буремному морі воєнного стану та процесів відновлення СЕКЦІЯ РОЗСУДЛИВІСТЬ Про що: – проблеми з...
Cекції 1300 – 1430 Демократична Україна: що потрібно для виборів після війни СЕКЦІЯ РОЗСУДЛИВІСТЬ Про що: – проведення виборів в Україні є несумісним із дією правового режиму воєнного стану у державі та фактичними...
Інтелектуальна гра MindGame 1700 – 1900 Лекторій Запрошуємо на Кубок ІСАР Єднання з інтелектуальної гри Mind Game Тема гри: «Українська національна ідентичність: що ми про неї знаємо» Mind Game – наймасштабніша...
Панельна дискусія «Один у полі не воїн: як ми можемо виграти, взаємно посилюючи один одного» 1300 – 1430 Лекторій Під час панельної дискусії ми поговоримо про партнерство держави, бізнесу та громадського сектору Як...
Панельна дискусія: “Відновлення і відбудова: вмикаємо силу громадського залучення” (USAID/ENGAGE) 1100 – 1230 Лекторій Під час цієї панельної дискусії, організованої Програмою сприяння громадській активності...