
11.00 – 12.20
КЕЙСИ фінансової сталості
Спікери: Юрій Путря, голова ГО «Проти Корупції»; Альона Прилуцька, PR-менеджерка ГО «Проти Корупції»
Опис: Фандрейзинг — це не про випрошування, а про чесний діалог і сміливість сказати: «Ось що нам потрібно, і це справді важливо для громади». Команда ГО «Проти Корупції» ділиться досвідом, як не занижувати свою цінність, будувати партнерства та залучати ресурси — чесно, природно й на рівних.
Спікер: Едуард Линник, керівник проєкту “Соціальна країна”
Опис: Як відрізняти справді потрібні соціальні ініціативи від проєктів, що існують лише як красиві, але нереалістичні концепції. Піде мова про підходи, що допомагають перевірити реальний запит і довіру громади, а також про кейси, коли перспективні на вигляд ідеї не проходили цей «тест підтримкою». Ключовий акцент — на тому, що саме довіра, а не лише фінансування, визначає життєздатність і вплив проєктів.
Співорганізатор: ПРООН
Спікер: Сікаленко Віктор, менеджер з організаційного розвитку ГО “Центр навчання і освіти дорослих “”Південь”
Опис: Історія створення Майстерні таврійського розпису — соціального підприємства ГО «ЦНОД «Південь», яке було створене для збереження культурної спадщини Півдня України та підтримки соціально вразливих груп через навчання ремеслам, виробництво сувенірної продукції, гончарства, шиття, 3D-моделювання та графічного дизайну.
Співорганізатор: ПРООН
Спікер: Іра Гошук, маркетинг-директорка мережі ТВОРИ!, титулу «Львів — Молодіжна столиця Європи»
Опис: Як команда Молодіжної столиці Європи 2025 будує довірливі партнерства з бізнесом, створює спільноту підтримки молодіжних ініціатив і ділиться 5 лайфхаками успішної співпраці на прикладі Львова
КЕЙСИ контенту, що чіпляє
Спікер: Ольга Різниченко, ФРЕНС ОФ БРЕНДС
Опис: Чи потрібна медіаграмотність, “коли світла 3 години на день”? Як довіряти інформації, коли реальність химерніша за діпфейки? Чому медіа, комунікаційники та інфлюенсери мають не лише створювати контент, а й навчати цьому інших?
Спікер: Олег Криштопа, ютуб-канал “Історія для дорослих”
Опис: У фокусі обговорення – роль вільних медіа у становленні громадянського суспільства. Українські медіа, навіть в умовах бездержавності та тоталітаризму, продовжували існувати та впливали на формування української свідомості.
Спікер: Валентин Краснопьоров, ютуб-канал “Останній капіталіст”
Опис: Принципи контентотворення: як взагалі контент попадаює людям і що треба робити, аби їх зацікавити.
КЕЙСИ робочих рішень для посилення організацій
Спікер: Діана Ільницька директорка БО БФ “Рій”
Опис: Кейс розкриває цивільно-військову співпрацю: військо – благодійний фонд – бізнеси. Покажемо покрокову механіку: робота з військом, налаштування маркетингу, операційка, фандрейзинг, будівництво.
Спікери: Тетяна Руденко, засновниця та Голова правління Громадської організації “Психологічна підтримка та реабілітація “Вільний Вибір”; Наталія Заверуха, засновниця та керівниця агенції з опису та оптимізації бізнес-процесів “Manageable”
Опис: Спікери поділяться досвідом упровадження процесного управління у громадському секторі: від аналізу наявних робочих процесів до отриманих результатів їх оптимізації. У межах виступу буде представлено, як відбулася культурна трансформація в організації та яким чином процесний підхід в управлінні сприяє сталому розвитку.
Спікер: Андрій Німкович, менеджер Razom Сильніші, Razom for Ukraine
Опис: Шлях Razom від роботи з окремими проєктами до побудови довгострокової системи розвитку організацій. Буде розказано про ключові інструменти підтримки – грантові програми, менторство та навчання -та про те, як вони допомагають зміцнювати спроможність партнерів і формувати активну спільноту.
Спікер: Ольга Корнєва, менеджерка з розвитку потенціалу партнерів MERCY CORPS UKRAINE
Опис: Буде представлено методологію ASPIRE – підхід Mercy Corps, що поєднує внутрішній аналіз, експертну підтримку та гнучке планування для зміцнення організаційної спроможності. Окрему увагу буде приділено ролі ОГС у визначенні власних потреб, виборі інструментів посилення, а також змінам трендів і вимірюванню прогресу.
КЕЙСИ чутних голосів
Спікер: Леся Огризко, директорка Sahaidachyi Security Center
Опис: У фокусі буде роль громадянського суспільства в оборонному секторі та його колективний адвокаційний вплив як на національному, так і на міжнародному рівнях. Громадські та неурядові ініціативи дедалі активніше беруть участь у зміцненні обороноздатності – від впровадження дронів і наземних роботизованих систем до просування рішень на кшталт F-16 та SkyShield, формуючи важливий елемент сучасного оборонного сектору.
Спікер: Мороз Марія, співпродюсерка інсталяцій Phoenix, I’m fine та Black Cloud
Опис: Присутність проєктів України на різних культурних майданчиках світу. Чому участь у фестивалі Burning man – це подія, про яку напишуть міжнародні медіа?
Спікер: Анастасія Руденко, координаторка медіамережі “Вікно Відновлення”, головна редакторка медіа рішень “Рубрика”
Опис: На прикладі досвіду мережі “Вікно Відновлення” та медіа рішень “Рубрика” йтиметься про те, з чого почати міжнародну адвокацію без великих ресурсів: де шукати іноземних партнерів, як формулювати запити й “пропозицію цінності” для них. У фокусі – практичні кроки для медіа та громадських організацій, які хочуть виходити на міжнародний рівень, але поки не мають окремих адвокаційних команд чи гучних кейсів.
Спікер:Гліб Антонов – CFO та директор українського офісу благодійного фонду Nova Ukraine.
Опис: Як український громадський сектор перетворює гуманітарні виклики на можливості для системного розвитку. Спікер проаналізує три базові напрями довгострокових змін (від ментального здоров’я до економічної активації), які драйвлять ГО.
КЕЙСИ сили нашої ідентичності
Спікер: Дмитро Решедченко – заступник Виконавчої директорки з проєктної роботи Українського культурного фонду.
Опис: Про сучасні підходи до самовизначення та формування української ідентичності: чи визначають її історичні корені та походження, чи насамперед спільні цінності й світогляд. Проаналізуємо ролі різних учасників цього процесу – державних інституцій, культурних діячів, громадянського суспільства, медіа – їхні завдання, вплив та легітимність.Також розглянемо низку успішних кейсів із портфоліо Українського культурного фонду, які демонструють різні моделі зміцнення та плекання української культурної суб’єктності.
Спікер: Євген Клопотенко – шеф-кухар, креативний підприємець, засновник ГО “Культ Фуд”
Опис: Їжа — це не просто про те, щоб їсти. Це про те, ким ми є. Борщ, буряковий квас, шпундра чи тетеря — кожна страва розповідає про Україну більше, ніж будь-який підручник. Їжа — це наша мова, наша пісня, наша ідентичність. І доки ми її бережемо, ми точно знаємо, хто ми є.
Спікери: Людмила Колісник – практикиня з місцевого самоврядування, ініціаторка реформ у сфері культури, експертка Центру спільних дій; Данило Ящук, аналітик політик Центру спільних дій
Опис: Коротко про минулі ініціативи та контури реформи системи культурних послуг в громадах у процесі децентралізації. А також місія проекту «Від мережевості до спроможності: переосмислення ролі закладів культури в малих громадах» та чому його реалізація в команді із «де-факто пілотними громадами» створить основу для реалізації локальних культурних новацій.
Спікер: Денис Блощинський – голова правління Фундації соціальних інновацій “З країни в Україну”, музикант, підприємець, науковець, громадський діяч.
Опис: Про різницю між формальним виконанням проєктів з формуванням ідентичності за лекалами донорів та реальним вирощуванням політичної нації. Чому ідентичність не можна “сформувати” звітами, а можна лише виростити через практику спільних вчинків.
КЕЙСИ сили партнерства
Спікер: Євген Коляда, Голова Правління БО “Координаційний гуманітарний центр”
Опис: Трансформація системи евакуації на Сході України та підтримка та координація організацій через платформу BRIDGE: національний консорціум STEEL, розгортання та координація транзитних пунктів та створення всеукраїнської системи поселення і адвокація потреб на державному рівні. Підтримка благодійного сектору, Duty of Care, партнерство з донорами, пошук ефективних імплементуючих партнерів та використання інтерактивних дашбордів для відстеження потреб населення та реагування на прогалини.
Спікер: Мороз Анастасія, керівниця відділу залучення соціальних інвестицій та партнерств у БФ «МХП-Громаді»
Опис: Як спільні дії бізнесу, громадських організацій і місцевої влади стають ключем до сталого розвитку територій: від визначення пріоритетів до реалізації спільних проєктів. На практичних кейсах буде показано, як тристороннє партнерство — ресурси й бачення бізнесу, ініціативи громадського сектору та підтримка ОМС — формує довготривалі зміни в громадах.
Спікер: Тимур Левчук – лідер напрямку різноманіття та інклюзивності, керівник з розвитку міжнародних партнерств Starlight Media
Опис: Як соціальний контент і партнерства з бізнесом та НУО допомагають змінювати ставлення до вразливих груп, підтримувати ветеранів і залучати українців до важливих ініціатив. Створення соціальних кампаній, що мають реальний імпакт — і в охопленні, і в поведінкових змінах.
Спікер: Віктор Мазярчук, голова правління ГО “Центр досліджень фіскальної політики”
Опис: Під час заходу буде представлено проєкт «Вартість війни», у межах якого продемонстровано, як громадські організації можуть здійснювати моніторинг фінансування відновлення (відбудови), що проводиться за кошти державного чи місцевих бюджетів, а також за підтримки міжнародних партнерів. Будуть представлені практичні інструменти моніторингу та показано, як працювати з верифікованими базами даних закупівель для відбудови та інформацією про їх оплату.
ПАНЕЛЬНА ДИСКУСІЯ
Співорганізатор: Антикорупційна ініціатива ЄС (EUACI)
Спікери:
1) Анастасія Мазурок, заступниця виконавчого директора з операційної діяльності Transparency International Ukraine
2) Сергій Яцик, радник з питань прозорості та доброчесності міського голови Житомира
3) Марія Землянська, редакторка, Bihus.Info
4) Олександр Сичов, старший детектив НАБУ
5) Денис Селін, Голова Правління ГО “Платформа Громадський Контроль”
Модераторка: Ірина Шиба, заступниця керівника Антикорупційної ініціативи ЄС
Опис: Дискусія присвячена досвіду формування доброчесних практик у містах та ролі місцевого самоврядування, журналістів-розслідувачів і громадських організацій у підвищенні прозорості та підзвітності на місцевому рівні.