Воркшопи

  • 14:00 – 15:20

  • Фінансова сталість

  • "Краудфандинг як інструмент сталості для ГО та соціальних підприємств"

    Денис Бортніков, експерт з краудфандингу та майндфулнес, тренер ГО School of ME (Школа усвідомленого підприємництва), консультант з краудфандингу ПРООН в Україні (проект Академія краудфандингу).

    Майстерня буде корисною для представників ГО та соціальних підприємств, які потребують сталості та зміцнення соціального капіталу.
    На майстерні розберемо:
    - як працює краудфандинг
    - чим краудфандинг відрізняється від благодійності
    - з чого почати краудфандинг
    - кейси та презентація інкубатору краудфандингу STALI від School of ME.

    "Patreon та інші ефективні інструменти для краудфандингових кампаній"

    Галина Пастух, заступниця директора, texty.org.ua
    Дмитро Колесник, менеджер з фандрайзингу та івентів, texty.org.ua

    Воркшоп буде корисним для громадських організацій, які хочуть розширити свої фандрайзингові активності використовуючи нові платформи та інструменти



  • 14:00 – 15:20

  • PR і комунікації

  • "Адвокація: як переконати владу дослухатися до вашої ініціативи"

    Вероніка Кобзиста, медіаменеджерка державних проєктів та політичних лідерів, СEO 9.Department

    На воркшопі ми поговоримо про те, як адвокатувати соціальні зміни на державному рівні. Навчимося формувати правильний запит та пояснювати у трьох словах, в чому полягає ваша вимога до влади.
    Розберемо, як взаємодіяти з Урядом, Парламентом і міжнародними організаціями, З'ясуємо, якими інструментами можна домогтися змін законодавстві. А також розглянемо успішні кейси і факапи комунікацій українських громадських організацій.

    "Як побудувати сильний особистий бренд без зусиль?"

    Анна Нішніанідзе, керівниця комунікаційного відділу в Zagoriy Foundation

    Про особистий бренд зараз багато розмов, а ще більше до нього питань. Під час воркшопу ви дізнаєтесь:
    — основні плюси та мінуси потужного особистого бренду;
    — канали для просування;
    — вартість (гроші, час і ресурси);
    — помилки початківців при розбудові особистого бренду;
    — перші кроки.
    Вже під час воркшопу розпакуємо вашу особистість та зробимо один крок до впізнаваності. Тож приходьте!



  • 14:00 – 15:20

  • Організаційний розвиток

  • "Цілитись вище: збільшуючи вплив громадських організацій"

    Соломія Боршош, викладачка магістерської програми з управління неприбутковими організаціями Інституту лідерства та управління, експертка з моніторингу та оцінки

    На цій майстерні учасники ознайомляться з ідеями щодо збільшення впливу, дізнаються про можливі його прояви і форми (що часто залишаються поза проектною документацією), а також обговорять основні шляхи збору результатів та виклики, що стоять перед командами в громадських організаціях. Майстерня буде особливо корисна лідерам та проектним менеджерам громадських організацій, а також експертам з моніторингу та оцінки.

    "Секрети успішної співпраці з іноземними волонтерами в громаді"

    Ірина Новак, консультант Інфоцентру ERASMUS+ YOUTH та Європейський корпус солідарності в Україні, координатор волонтерських проєктів ГО «Центр євроініціатив»

    Учасники воркшопу дізнаються про програму Європейського корпусу солідарності, переваги співпраці з європейськими волонтерами та успішні приклади волонтерських проєктів у громадах, зможуть поставити питання й отримати практичні поради.



  • 14:00 – 15:20

  • Діджитал інструменти

  • "Більше відвідувачів на вашому сайті: про вебдоступність для всіх"

    Роман Боренько, директор «Inclusive IT». Соціальне підприємство, що надає послуги вебдоступності
    Анна Мисишин, доктор філософії з права, співзасновниця та директорка "Інституту Інноваційного Врядування".

    Вебдоступність – спосіб донести свою точку зору всім. Поспілкуємося про те, як створюючи матеріали, доступні для людей з інвалідністю, ви збільшуєте кількість задоволених відвідувачів із щонайрізноманітніших аудиторій. Доступно – не означає непривабливо. Хоча і привабливо – ще не означає доступно. Однак “вебдоступно” точно піднімає сайт у пошуку Google.
    Воркшоп особливо згодиться тим, хто опікується правами людини або ж адвокує права людей з порушеннями зору, слуху, руху чи когнітивними, інтелектуальними або психічними порушеннями.
    Під час воркшопу також проводитиметься "Інклюзивна гра: відчуй, що не так з твоїм сайтом".
    Для кого: Комунікаційники\ці, менеджер(к)и, будь-хто, до кого дослухаються в організації.

    "Як і для чого робити VR проєкти. Кейси Ukraïner"

    Микола Носок, режисер, оператор Ukraïner

    VR дає можливість зануритись в віртуальний простір і мати реалістичне відчуття присутності. Особливо це важливо, коли є місця, які ми не можемо відвідати, такі як окупований Крим.
    На прикладі VR проєкту Ukraïner “Рідний Крим” поговоримо про важливість і доцільність створення відео в 360 градусів.



  • 15:35 – 16:55

  • Фінансова сталість

  • "Як залучати донейти НЕ на благодійність? Кейс кампанії "Серпом по рейтингу"

    Аліна Денисенко, Центр протидії корупції, керівниця комунікацій організації.

    На цьому семінарі ви дізнаєтеся, з якими інструментами зручно працювати для залучення пожертв громадським організаціям.

    "Fundraising is friendraising"

    Валерія Татарчук, авторка тренінгу для громадських і благодійних організацій «Цикл роботи з бізнесом». Засновниця і генеральна директорка БФ «Твоя опора».

    «Fundraising is friendraising» - цей вислів дуже точно характеризує наш підхід до співпраці з бізнесом. Адже найвищий пілотаж – не лише залучити кошти бізнесу до своєї діяльності, а запартнеритись і співпрацювати ще довгі роки. Щоправда так виходить не завжди. Але чому? Що потрібно зробити для того, щоби бізнес сам прагнув конектитися з благодійними та громадськими організаціями? Як залучити кошти і ресурси для успішного партнерства та реалізації спільних проектів? Який алгоритм і цикл довготривалої роботи з бізнесом? Приходьте на воркшоп і довідаєтеся усі секрети успішного фандрайзингу!



  • 15:35 – 16:55

  • PR і комунікації

  • "Планування та організація ефективних комунікаційних кампаній"

    Алла Дубровик-Рохова, редактор відділу економіки газети "День"

    Тренінг буде корисним менеджерам з комунікацій та лідерам громадських організацій, об’єднань та ініціатив. Поговоримо про те, що таке ефективність комунікаційної кампанї, як її вимірювати, що таке ROI, поговоримо чому комунікаційні кампанії без стратегії приречені.

    "Must have in SMM"

    Анастасія Машевська, менеджерка соціальних мереж ІСАР Єднання

    Вас не знають й вам не довіряють, якщо у вас немає соціальних мереж - з чого почати та як вести Facebook, Instagram громадському сектору? SMM стратегія - 7 основних кроків до успіху в соц.мережах Тренди SMM для громадського сектору, або що треба робити, аби вас лайкали?



  • 15:35 – 16:55

  • Організаційний розвиток

  • "5 вад в роботі команди"

    Юлія Захарченко, засновниця консалтингу inna+julia, зав. кафедри фотографічного напрямку в Projector Creative&Tech, автор і куратор курсів Project та Account Management

    Лекція познайомить учасників з 5ма вадами, які можуть бути присутні у будь-якій команді та заважати їй бути ефективною та злагодженою в роботі та взаємодії. Протягом лекції ми розберемось:
    - що таке команда та чому якісна організація взаємодії важлива
    - які питання допоможуть виявити наявність вад у роботі своєї команди
    - в чому цінність розуміння цих вад та роботи з ними
    - які інструменти допоможуть покращити взаємодію та створити здорові та продуктивні відносини всередині

    "Управління Змінами як інструмент щирого залучення в організаційні зміни"

    Ірина Чернишова, голова Правління ГО "ACMP Україна", українського філіала АСМР, CEO “ChangeImpulse”
    Ксенія Гуренко, адміністративна директорка ГО «ACMP Україна»

    Згідно з дослідженням опір людей є однією з головних складнощів імплементації організаційних Змін. Однак Ви можете передбачити те, як люди будуть реагувати на зміни і зробити ті дії, які позитивно залучать їх в зміни. Наш воркшоп надасть учасникам базові знання та інструменти, необхідні для успішного пілотування та участі в проєктах, управління своїми командами в періоди організаційних змін (на основі міжнародного Стандарту АСМР, що використовується в комерційних, державних та громадських структурах. АСМР – The Association of Change Management Professionals ). Рівень програми – початковий



  • 15:35 – 16:55

  • Діджитал інструменти

  • "Використання НУО інструментів GOOGLE і MICROSOFT для дистанційної роботи в кризових умовах"

    Лариса Польська, голова правління Фонду громади міста Херсон "Захист"
    Юрій Антощук, голова БО "Об'єднання", сертифікований YouTube експерт, автор онлайн курсів та методичних з використання онлайн інструментів в діяльності організацій, керівник програми цифрового перетворення Херсонської області від GOOGLE Україна.

    Епідемія COVID-19 стала непростим випробуванням на міцність для спроможності нашої організації пристосовуватися до несприятливих обставин, яке потребувало переналаштування операційної й адміністративної діяльності. Відповіддю на загрози повноцінної діяльності в кризових умовах стало впровадження дистанційного врядування через використання нового для організації програмного забезпечення, безкоштовний доступ для ОГС до якого надають Google та Microsoft. Раді поділитися своїми напрацюваннями для інституційного росту громадських організацій та благодійних фондів.

    "Є проєкт — є гроші!"

    Карелін Сергій, координатор компоненту “Е-демократія” програми EGAP
    Погуляй Сергій, консультант з питань публічного фінансування ОГС, Український незалежний центр політичних досліджень
    Сидоренко Дар’я, зовнішня консультантка Фонду Східна Європа
    Амосенко Людмила, Державна експертка експертної групи з розвитку електронної демократії, цифровізації громадянського суспільства та забезпечення захисту персональних даних директорату функціонального розвитку цифровізації Міністерства цифрової трансформації України

    Подача своїх проєктів на отримання державного фінансування через електронну платформу, не виходячи з дому, — тепер наша реальність. Відвідавши майстер-клас “Є проєкт — є гроші!” ви дізнаєтеся, як виглядає новостворена платформа електронних конкурсів, як з нею працювати, якими функціями вона наділена. Також, ви ознайомитеся зі змінами в процедурі проведення конкурсів, з перших вуст дізнаєтеся, як будь-яка організація громадянського суспільства може подати проєкт онлайн та отримати державні кошти на його реалізацію. Не пропустіть нагоду здобути фінансову стійкість для своєї організації!
    Майстер-клас відбудеться у межах співпраці Міністерства молоді та спорту України, Координатора проектів ОБСЄ в Україні, Фонду Східна Європа у партнерстві з Міністерством цифрової трансформації України, швейцарсько-української Програми EGAP та проєкту Ініціатива секторальної підтримки громадянського суспільства, що реалізується ІСАР Єднання у консорціумі з Українським незалежним центром політичних досліджень та Центром демократії та верховенства права завдяки щирій підтримці американського народу, наданій через Агентство США з міжнародного розвитку USAID.



...