Швидкі побачення, 1 раунд

  • 12:00 – 13:15

  • "Доступно про складне: як зробити аналітичні продукти sexy для широкої аудиторії"

    Микола Малуха, CASE Україна
    Якщо у вас є найкраще дослідження у світі й ви хочете, щоб про нього дізнався понад 1 млн українців, його обговорювали, спростовували, цитували у медіа та перетворили на меми, то вам варто послухати досвід "Ціни держави". Ми робимо найнуднішу у світі тему про податки та бюджет найактуальнішим питанням сучасної України.


    "Говори так, щоб тебе почули: правила успішного публічного виступу"

    Анна Шавиро, Місцева асоціація органів місцевого самоврядування "Асоціація відкритих міст
    Уміння переконливо говорити, доносити інформацію до слухача так, щоб вас слухали і чули, впливає на ефективність вашої взаємодії з іншими людьми.
    Від впевненості в собі залежить результативність робочої наради, ефективність презентації проєкту донорам, налагодження конструктивного діалогу з місцевою владою та досягнення довіри із співрозмовником.
    Якщо ви хочете подолати страх аудиторії, мікрофону чи камери, отримати практичні інструменти успішного виступу перед будь-якою аудиторією, дізнатися секрети впливу на інших та досягнення мети вашого виступу – чекаю вас на нашому «швидкому побаченні»!
    На ньому ви дізнаєтеся про:
    • види публічних виступів
    • етапи підготовки та структуру виступу
    • фішки та прийоми, які використовують оратори
    • природу страху публічного виступу та шляхи його мінімізації
    А також зможете спробувати свої сили та отримати зворотній зв’язок з рекомендацією розвитку ваших навичок.


    "Професійне вигорання громадських діячів. Горіти чи Згоріти?"

    Катерина Романенко, психолог, конфліктології, директор освітньої агенції KUBPSYCHOLOGY
    Корисно: громадським діячам, молодіжним лідерам, тим хто працює в громадських проектах.
    Що таке професійне вигорання? Як дігностувати вигорання громадському активному? Що робити щоб горіти, а не згоріти?


    "Бізнес та ГО: дуель чи співпраця?"

    Олена Данілова, ФГ Подільська громада
    Гоар Єнгоян, ФГ Подільська громада

    Маємо для вас цікаві кейси та конкретні інструменти фандрейзингу з різних громад (від маленьких до великих). Як успішно залучати ресурси, як не конкурувати з бізнесом за соціальні теми, а працювати в тандемі. Як працювати з великими агрохолдингами та маленькими магазинчиками у селі. Подумаємо разом для чого взагалі бізнесу така співпраця і що не менш важливо для чого то вам;)


    "Соцмережі українських НГО та медіа під час пандемії. Досвід фахівців спільноти SMM Talks for NGO & Media"

    Олена Дуб, Професійна спільнота "SMM TALKS for NGO & Media"
    «Господині столика» – Олена Дуб та Ольга Гарбовська, співзасновниці спільноти «SMM Talks for NGO & Media».
    Вони запрошують до участі у цьому «швидкому побаченні» сммниць та сммників найкращих українських НГО та редакцій, які поділяться досвідом і лайфхаками виживання в соцмережах під час пандемії.
    Ви зможете:
    – поставити практичні і теоретичні запитання
    – поспілкуватись про виклики в соцмережах та обмінятись досвідом з їх подолання
    – розповісти про власні успіхи та ідеї
    – знайти однодумців і партнерів
    Захід буде корисний комунікаційникам, SMM-никам, редакторам, журналістам, а також іншим представникам громадських організацій і медіа, які активно застосовують соцмережі у своїй роботі


    "Як зробити так, щоб влада нас почула?" Взаємодія громадськості та влади: від парламенту до місцевих рад

    Тетяна Хутор, Інститут законодавчих ідей
    ІЗІ проаналізував понад 8000 тисяч проектів законів та рішень місцевих рад на предмет корупційних ризиків. І на своєму досвіді знаємо, як досягти 85% врахування наданих нами зауважень. А ще завдяки цьогоріч проведеному опитуванню та 600 відповідям від громадськості та представників парламенту - ми знаємо які інструменти працюють краще інших, а про які варто назавжди забути. Запрошуємо обмінятися досвідом та оновити свій «інструментарій впливу», аби працювати не в шухляду, а для якісних змін.


    Який бриф – такий і продукт або що треба зробити перед тим, як почати роботу над комунікаційною кампанією

    Ганна Почтаренко, Бюро комунікацій "До речі"
    Сучасне інформаційне поле є надзвичайно конкурентним. Щоб не загубитися серед комунікації політиків, індустрії розваг, комерційних брендів і просто інформаційного шуму, голос громадянського суспільства має звучати професійно. Бюро "До речі" використовує експертизу в соціальних комунікаціях та креативі, щоб забезпечити право людей на інформацію та актуальні знання в доступній формі. Зокрема ми реалізували кампанії https://vsenedlyadomu.com.ua/, http://teenergy.org.ua/, http://vidverti.com/, https://childfund.org.ua/diialnist/shkola-bezpeki-tyam
    На воркшопі ми розповімо й покажемо на котиках :), яку роботу має проробити організація для того, щоб чітко зрозуміти цілі комунікації та сформулювати завдання креативним партнерам, підрядчикам або й собі самим.


    "Як долучитись до ініціативи Партнерство Відкритий Уряд на національному та регіональному рівнях"

    Анастасія Козловцева, Open Government Partnership (Партнерство Відкритий Уряд)
    Партнерство Відкритий Уряд має на меті створювати та підтримувати діалог між громадянським суспільством та владою на національному та локальному рівнях для досягнення результатів. У рамках ініціативи, створюються урядові плани дій в яких громадянське суспільство, партнери з розвитку (донори) та бізнес можуть виступати партнерами з виконання плану. Під час побачення ви дізнаєтесь як долучитись до ініціативи, брати участь у співтворенні планів дій та які можливості для вас відкриваються, якщо станете її активними учасниками.


    Центри культурних послуг як публічний простір для спільнодії інститутів громадянського суспільства

    Ярослав Петраков, Міністерство культури та інформаційної політики України
    Модернізація культурної інфраструктури в громадах є важливим елементом створення сприятливого середовища для розвитку інститутів громадянського суспільства.
    Відкриті публічні простори, якими, за візією розробників, мають стати центри культурних послуг, покликані розширити можливості для доступу та самореалізації населення, підвищити частку проактивної молоді та дорослих як в безпосередньо культурних практиках й активностях, так і модернізації ідентичностей локальних спільнот.
    Заклади культури прийнято сприймати звужено - крізь призму галузевої активності (концерти, дозвілля). Попри це, центри культурних послуг можуть через традиційні активності розкривати невикористаний потенціал людського капіталу, бути майданчиком спільнодії для дієвців з різних сфер життя громади.


    "Рецепти перетворення публічного простору на осередок культури"

    Каріна Дорошенко, Марія Борисова, Громадська організація "Місто-сад"
    Команда Місто-сад з багаторічного досвіду знає, як публічний простір стає місцем для мистецтва і виховує культуру взаємодії. Дізнайтесь із швидкої розмови про кейси створення парків і скверів, отримайте рецепт створення виставок просто неба, почуйте поради з побудови взаємин з громадами, необхідного мінімуму досліджень та проведення різних заходів (навіть телемостів!)


    "Реалізація права на участь. Існуючі та нові тренди в партисипації"

    Ірина Кулик, АОМС "Асоціація учасницького розвитку громад"
    Партисипація в Україні. Включення різних верств населення (особи з інвалідністю, ВПО, нац. меншини, молодь та ін.) і ГО до процесів Громадського бюджету та не тільки. Тренди в партисипації: Громадянська панель, кліматичний громадський бюджет, "зелений" громадський бюджет на прикладі Польщі.

...