Номінанти на конкурс

Розпочалось онлайн-голосування за кращі практики з організаційного розвитку серед організацій громадянського суспільства
Протягом місяця ви подавали ваших номінантів - а тепер час голосувати!
Заходьте до нас фейсбук - залишайте ваші голоси у коментарях під постами.
Відкрите голосування триватиме до 28 листопада включно. Переможці номінацій визначатимуться за підсумками цього відкритого голосування (50% балів) та за підсумками голосування журі (50% балів). Переможці в усіх номінаціях будуть оголошені під час церемонії закриття Форуму розвитку громадянського суспільства, 30 листопада 2021 року.

* Лінки на голосування розташовані біля номінацій.




  • 🏆 Україна – за Стамбульську конвенцію

    7 листопада 2011 року Україна підписала Стамбульську конвенцію та взяла на себе зобов’язання її ратифікувати. Відтоді минуло вже 10 років, і насильство щодо жінок не припиняється. Ратифікована Конвенція посилить правовий захист постраждалих та їхній доступ до правосуддя. У рамках адвокації була створена кампанії «Україна за Стамбульську конвенцію проти насильства», до якої вже долучилися понад 50 громадських організацій із усіх регіонів України. Підтримати кампанію вирішили піарники, дизайнери та ілюстратори, які хочуть, щоб у країні були інструменти, що ефективно запобігають насильству, а також щоб люди, які з ним зіткнулися, отримали необхідну допомогу. Це об’єднання зусиль громадських організацій та експертів із комунікації, які входять до міжнародної мережі "Комунікаційний Хаб".



    🏆 #Коженголосвпливає

    #Коженголосвпливає - це загальнонаціональна адвокаційна кампанія на захист політичних прав внутрішньо переміщених осіб та інших мобільних всередині країни громадян. Люди повинні голосувати не за місцем реєстрації в паспорті, а за місцем свого фактичного проживання. Цю ідею ГО "Громадський холдинг "ГРУПА ВПЛИВУ" разом з партнерами відстоювали через розробку та просування законодавчих змін, інформаційно-просвітницькі кампанії, акції, флешмоби, прес-конференції, розбудову коаліції тощо. Завдяки системній роботі, залученню багатьох стейкхолдерів, міжнародних партнерів та безпосередньо внутрішньо переміщених осіб, Верховна Рада України ухвалила законодавчі зміни щодо можливості визначення виборчої адреси відповідно до фактичного місця проживання. У 2020 році вперше в історії України громадяни/ки змогли скористатися цією можливістю та обирати місцеву владу без прив’язки до «прописки».



    🏆 Обмеження використання поліетиленових пакетів

    Адвокаційна кампанія щодо обмеження використання поліетиленових пакетів, у результаті якої було ухвалено закон, який суттєво обмежує обіг тонких поліетиленових пакетів: до 2023 року повинні залишитися лише їх екологічні альтернативи.



    🏆 "Справедливість Стерненку — справедливість усім!"

    Адвокаційна кампанія на захист активіста Сергія Стерненка. Хвиля акцій з гаслами «Справедливість Стерненку — справедливість усім!» охопила всю Україну і навіть сусідні країни. У результаті Апеляційний суд Одеси, який розглядав зміну запобіжного заходу для активіста Сергія Стерненка, випустив його з-під варти.



    🏆 Марш за Київ

    Марш за Київ виник як реакція на чисельні проблеми,з якими стикається місто, а також неспроможність влади вирішити їх. Для проведення маршу об'єдналося більше сорока різних організацій та ініціатив, що є безпрецедентним. Ми дуже раді, що за місяць підготовки зуміли об'єднати тисячі киян, які вийшли на марш. Сприймаємо цю номінацію як вияв підтримки і поваги, за який ми дуже вдячні.



  • 🏆 "Всі, хто хотіли, поїхали?"

    Соціальний проєкт "Всі, хто хотіли, поїхали?"
    Це серія з десяти мультфільмів, заснованих на історіях реальних людей, які з тих чи інших причин залишилися мешкати на тимчасово окупованих територіях в Криму і на сході України. Щодо них можна часто почути фразу: “Всі, хто хотіли, поїхали". Тож нібито ті, хто не покинули окуповані території, таким чином підтримали "путіна" й так звану "русскую весну». У нашому проєкті ми розвінчуємо це упередження.
    "Варто сказати, що наш проєкт завдячує ще й низці громадських організацій, які обстоюють права людей на тимчасово окупованих територіях України. Колеги допомагали шукати героїв, підтримали нас добрими відгуками та поширювали мультфільми у своїх соціальних мережах. Тож це наша з ними спільна відзнака", - організатори кампанії. Нам було важливо розповісти історії звичайних українців та українок, постраждалих від конфлікту, бо про те, яким є їхнє життя, в інших регіонах переважно мало знають. Ми хотіли, аби глядачі почули голоси своїх співгромадян та побачили людей за ярилками «вата», «сепаратисти». З огляду на те, які коментарі та відгуки ми отримали, ми упевнені, що нам це видалося. Звісно, в масштабах тієї аудиторії, яку ми охопили – понад півтора мільйони. Але надалі мультфільми також покажуть по телебаченню. Крім того, увійшли до колекції мережі кіноклубів Docudays UA, тож їх зможуть систематично переглядати та обговорювати по всій Україні.



    🏆 "За кошти платників податків"

    "За кошти платників податків"
    Кампанія включала в себе:
    а) розміщення на інформаційних стендах про будівництво/ремонт інфраструктурних об'єктів за кошти платників податків наліпок "Збудовано за Твої податки";
    б) подання спільно з просвітницькою ініціативою "Останній Капіталіст" петиції на сайті Президента України "Зобов’язати органи державної влади та органи місцевого самоуправління на усіх інформаційних матеріалах про використання бюджетних коштів в обов’язковому порядку вказувати фразу "за кошти платників податків" відповідно до контексту. Завдяки підтримці публічних осіб (Сергій Притула, Сашко Положинський тощо) та відомих блогерів (Роман Шрайк, Роман Синіцин, Ігор Бігдан, Павло Казарін тощо) вдалося зібрати необхідні 25 тис. голосів для розгляду змісту петиції Президентом України Володимиром Зеленським;
    в) поширення у громадських місцях (ЦНАПи, школи, культурно-просвітницькі центри тощо) інформаційних плакатів, що 78% розширеного бюджету країни наповнюється рядовими українцями і до 50% від своїх доходів віддає середньостатистичний працівник державі у вигляді податків.
    Завдяки кампанії вдалося привернути увагу медіа, політиків, громадянського суспільства до теми і як результат у Верховній Раді було зареєстровано 2 законопроекти - №6188 та №6189 - про те, щоб на інформаційних стендах та матеріалах про використання грошей з бюджету зазначалося "за кошти платників податків".



    🏆 #НамЦимДихати

    Номінація нашого проєкту як "Піар-кампанія року" в громадському секторі надає Еко-Оптимістам ще більше оптимізму і надихає рухатися далі
    #НамЦимДихати – всеукраїнська просвітницька кампанія проти шкідливої української традиції паління сухостою, що призводить до масштабних пожеж та становить серйозну загрозу для здоров’я людей. Емоційна комунікація з «паліями» задіяла відео-звернення дітлахів з задимлених майданчиків із проханням компостувати листя, а не палити, радійний переспів традиційної української пісні «Палала сосна», і окремо - звернення до молоді стати Агентами змін і вплинути на своїх бабусь та дідусів.
    Результати кампанії демонструють значне зростання серед українців обізнаності про альтернативні методи утилізації сухостою (69,2% на противагу 60,3% до початку кампанії), а також зміну поведінки «паліїв»: у 8 разів – з 6% до 50,1% – виросло використання індивідуального компостування. Згідно з даними Міністерства Захисту Довкілля та Природних Ресурсів у 5 разів впала кількість пожеж у лісах Держлісагентства за 9 місяців 2021 року, порівняно з 2020 роком.



    🏆 #stop_sexтинг

    Це перша в Україні інформаційна кампанія про безпеку дівчат в інтернеті.
    Британська організація Internet Watch Foundation у звіті за 2020 рік повідомляє про те, що найбільш уразливими в інтернеті є дівчата 11-13 років.
    До 30-го Дня незалежності України освітній проєкт #stop_sexтинг випустив короткометражний фільм про онлайн-загрози та запустив челлендж “Онлайн Незалежні” про безпеку дітей в інтернеті з популярною дитячою групою Open Kids.



    🏆 "Очистимо Донбас разом!"

    Це про людське життя та соціально-економічне відновлення Сходу України. Це про українських саперів. Це про звернення уваги на проблему українців суспільства і навіть світової спільноти. Щиро дякуємо всім, хто відгукнувся і допоміг нам! На разі, за Вашої допомоги ми вже отримуємо перші очищені квадратні метри нашої українською землі.



  • 🏆 Краудфандингова платформа "Зерна правди"

    Проєкт розроблено для залучення благодійників до створення експозиції Музею Голодомору, що будується у Києві. Фандрейзингова кампанія стартувала на платформі zernapravdy.org до Дня пам’яті жертв Голодомору у листопаді 2020-го року. За перший рік роботи платформа стала об'єднавчим майданчиком для 30 відомих амбасадорів та майже 5 тисяч благодійників. З її допомогою вже зібрано більше 7,5 млн грн для створення музейної експозиції світового рівня. Днями на “Зернах правди” запрацював перший поіменний онлайн пошук по Мартирологу жертв, укладеному у 2008 році в рамках державного проєкту “Національна книга пам’яті жертв Голодомору 1932-1933 років в Україні”. Будь-хто може ввести прізвище або назву населеного пункту і віднайти відомості про жертв Голодомору, можливо, дізнатися більше про власну родину чи історію свого міста/села.



    🏆 "Діма, ми встигнемо!"

    Тримісячна кампанія зі збору коштів для маленького Дмитра Свічинського з Одеси завершилася на 10 днів раніше від запланованого. Люди по всій Україні пекли печиво, продавали зустрічі з собою на аукціонах і перераховували від 1-2 гривень до кількох тисяч, аби зібрати 2,3 мільйона доларів на ін’єкцію, без якої дитина не доживе до двох років. Зрештою сума виявилася меншою завдяки знижці від американської клініки, а останні 30% суми доклав невідомий благодійник. Попри успіх, батько хлопчика Віталій Свічинський не планує зупинятися – ще понад 200 сімей в Україні, за неофіційними даними, потребують лікування від спінальної м’язової атрофії. Завершивши кампанію "Діма, ми встигнемо", було оголошено про створення руху "Діти, ми встигнемо", який, згідно з планом, буде "опікуватися всіма дітьми й дорослими, які хворіють на СМА в Україні".



    🏆 "COVID-19: об’єднатися, аби вижити"

    Медична система виявилася абсолютно не готовою до пандемії. Недостатньо обладнання в лікарнях, відсутність не те що апаратів ШВЛ, а навіть звичайних захисних масок 😞. І хоч до того благодійний фонд "Твоя опора" займався допомогою дітям, така ситуація підштовхнула тимчасово змінити акцент діяльності. Вони запустили проєкт "COVID-19: об'єднатися, аби вижити", щоб підтримати медичні заклади в боротьбі з пандемією. І закликали партнерів та меценатів також не стояти осторонь, а долучитися до важливої ініціативи.
    Ще нікому, за часів незалежної України, не вдавалося зібрати понад 74 млн грн на допомогу лікарням в рамках партнерства з бізнесом. Це унікальний для держави благодійний кейс, яким варто пишатися.
    Компанії Київстар, Nestlé, Crédit Agrikole, Сільпо, Альфа-Банк, Varus, Mastercard та багато інших долучилися до проєкту.
    Завдяки їхній участі вдалося допомогти 58 лікарням у 20 областях України!
    Фонд не просто закуповував ШВЛи, а повністю комплектував реанімаційні місця пацієнтів.



    🏆 Благодійна платформа "Kind Challengе"

    Фандрейзингова програма для бігунів. Бігом на дистанції організатори звертають увагу на проблему – збір коштів для тих, хто цього потребує. На платформі розміщено 82 фонди та громадські організації, яким можна допомогти. Всього на благодійність зібрано: 6,69 млн. грн. Місія "Kind Challenge" - зробити благодійність і звичку допомагати популярною, зрозумілою та прозорою, і навіть модною.



    🏆 Акція "Монетки дітям"

    Благодійний фонд "Таблеточки" у межах акції "Монетки дітям" у партнерстві з Національним банком України зібрав 3 мільйони гривень на допомогу онкохворим дітям. Небайдужі українці збирали монети номіналом 25 копійок, які перестали бути платіжним засобом ще рік тому та переказували зібрані кошти на допомогу підопічним фонду "Таблеточки". Рушійною силою акції стали школярі та студенти. Понад 4 тисячі колективів навчальних закладів і компаній долучилися до акції, щоб у простий та веселий спосіб зібрати монети номіналом 25 копійок та перетворити їх на потужну підтримку для сотень онкохворих дітей. Усі зібрані кошти фонд направить на забезпечення відділення нейрохірургії НДСЛ "Охматдит" витратними матеріалами на пів року, а також на придбання ультразвукового скальпеля для Західноукраїнського спеціалізованого дитячого центру у Львові.



  • 🏆 Ветеранські простори

    Робота ветеранських просторів є інструментом реалізації державних ветеранських політик, а також розвитку громад. До коаліції ветеранських просторів долучилися 18 ветеранських організацій з різних куточків України. Вже підписана коаліційна угода. Станом на сьогодні, це тільки старт, адже ми продовжуємо отримувати заявки від охочих долучитися до коаліції. Це і організації з міст обласного значення, так і маленькі містечка чи об’єднані громади.



    🏆 Коаліція за вакцинацію

    Коаліція за вакцинацію - унікальне широке об'єднання організацій, які готові діяти заради спільної мети - подолання вакцинокерованих захворювань в Україні через забезпечення загальної доступності імунізації. Наразі Коаліція налічує 64 постійних членів та відкрита до розширення. "Коаліція за вакцинацію" з МОЗ та ЦГЗ підписала Меморандум про співпрацю. Коаліція проводить адвокаційну кампанію, спрямовану на підвищення прихильності українців до вакцинації від COVID-19. Кампанія робить акцент на людей літнього віку та медичних працівників, як людей підвищеного вікового та професійного ризику, щодо коронавірусної хвороби.



    🏆 Коаліція ВПО

    Неформальна коаліція громадських організацій, які опікуються питаннями захисту осіб, що постраждали внаслідок конфлікту, зокрема ВПО та людей, які проживають на тимчасово окупованих територіях України. Приклад нашої коаліції – ілюстрація ефективної спільнодії різних організацій, які мають різні фокуси роботи в секторі взаємно доповнюють та підсилюють одна одну при необхідності вирішенні проблеми. І проблеми, як правило, вирішуються. Наша коаліція працює на майбутню реінтеграцію України, на досягнення миру та порозуміння в суспільстві, розділеному війною. Наша коаліція впливає на усунення дискримінації та покращення законодавства, щодо постраждалих від конфлікту на Сході України.



    🏆 Музей російської агресії

    Створення віртуального музею російської агресії спільними зусиллями громадських активістів та органів державної влади за фінансової підтримки МФ "Відродження".
    Віртуальний музей російської агресії - перший ресурс про ключові події та злочини, скоєні під час окупації РФ на територій України. Мета проєкту - акумулювати напрацювання органів державної влади, громадських ініціатив та міжнародних організацій з документування перебігу і наслідків збройної агресії Російської Федерації проти України. Інтернет-портал містить достовірну, об’єктивну інформацію українською та англійською мовами. Вона базується на даних, підтверджених офіційними українськими та міжнародними організаціями. На порталі можна ознайомитись зі свідченнями очевидців, архівними джерелами, інформацією ЗМІ, рішеннями та резолюціями міжнародних організацій, фото й відеоматеріалами.



    🏆 Коаліція ромських НУО

    Зокрема слід відзначити адвокацію коаліції за урядову Стратегію ромської інклюзії, яку схвалили цього року. А також затвердження нової клафікації професії "посередник громади". Це означає на практиці, що ромські посередники можуть бути офіційно прийняті на посаду і працювати для своєї громади. Посередниці і посередники сприяють порозумінню між ромськими спільнотами та суспільством.



...